تولید انواع سبد و جعبه های دام و طیور و آبزیان کدM9

تولید انواع سبد و جعبه های دام و طیور و آبزیان کدM9

کد محصول:m9

تولید انواع سبد و جعبه های دام و طیور و آبزیان کدM9

تولید انواع سبد و جعبه های دام و طیور و آبزیان کدM9

نوع کالا: جعبه دامو طیور و آبزیان

ابعاد خارجی: 61*40.5*31

 ابعاد داخلی : 57.5*36.2*30

وزن: 2800g

مقدار تحمل بار:

نوع مواد:پلی اتیلن سنگین

موارد استفاده: جابجایی مرغ وماهی و قطعات فلزی و آهنی و توزیع ظروف یکبار مصرف غذا

ویژگی های محصول: این جعبه پلاستیکی کف فرم دار و غیر مسطح با دیواره و کف کاملا بسته و غیر مشبک می باشد.یکی از ویژگی های مفید استفاده از این جعبه برای توزیع غذا این است که غذا طی مدت زمان توزیع سرد نمیشود

نام های دیگر محصول:جعبه مرغی، جعبه 30 کیلویی، جعبه حمل قطعات فلزی، جعبه توزیع ظروف یکبار مصرف

رنگ های متعارف:

تعداد جایگیری در کانتینر:

 

این جعبه خارجی با ابعاد خارجی:  61*40.5*31 و ابعاد داخلی :57.5*36.2*30  سانتی متر می باشد. با کف فرم دار و غیر مسطح با دیواره و کف کاملا بسته و غیر مشبک با نام جعبه 30 کیلویی دور بسته معروف می باشد.

در موارد  گوناگون ازجمله مرغ و ماهی (این جعبه مواد درجه 1 و2تولید میشود که 90% از فروش این محصول پارس سبد  برای صید ماهی و صادرات ماهی می باشد (سبد مخصوص ماهی)) همچنین جهت جابجایی قطعات فلزی و آهنی از این جعبه مخصوص استفاده میگردد.

این جعبه پلاستیکی برای جابجایی و توزیع ظروف یکبار مصرف غذا نیز استفاده میشود ( جعبه مخصوص حمل غذا) دلیل انتخاب این جعبه ی دور بسته پلاستیکی هم این است که غذا طی مدت زمان توزیع سرد نمیشود.

این جعبه پلاستیکی در 2 نوع ( فرم ظاهری و قالب جعبه پلاستیکی) متفاوت میباشد و هم به صورت سبد پلاستیکی (مشبک) و هم به صورت جعبه پلاستیکی(غیر مشبک) موجود می باشد،چند نوع تصویر ازاین محصول درزیر این صفحه پارس سبد موجود می باشد.

Rate this post